Begin slim. Begin bij de basis van je merk.

Een merk bouwen we het liefst van binnenuit. We denken namelijk dat dit de enige manier is om een merk te bouwen: door verbindingen te leggen die gedragen worden. Daarom beginnen we aan de binnenkant en bij voorkeur met de strategie. Dat doen we met één doel in gedachten: om het merk echt te leren kennen, zodat we een onderscheidend en herkenbaar merk kunnen bouwen dat betekenis heeft voor iedereen die ermee in aanraking komt. We gebruiken daarvoor drie blokken, die we elk afzonderlijk kunnen inzetten om je merk sterker te maken.

Strategie
Een sterk merk bouwen start met het door en door leren kennen. Dat doen we bijvoorbeeld met een gezamenlijke merksessie. Daarin zetten we samen de basis van jouw merk scherp neer, zodat het jaren meekan.

Design
Het bouwen van een onderscheidend merk begint met het innerlijk, de strategie, en krijgt vorm in het uiterlijk, de merkidentiteit. Alles wat geschreven is komt zo tot leven, zodat het dat ook kan gaan leven in het hart en hoofd van jouw doelgroep.

Activatie
Merkactivatie is de stap waar we offline, online en real-life tools gebruiken om een merk van betekenis te creëren. We zorgen ervoor dat jouw merk gezien en herkend wordt.

Dunja Schmoll

Client Service Director

Martin Sol

Creative Director

Mark van Norden

Creative & Strategy Director

Vincent Jansen

Art Director

Sander Zwanenburg

Creatief DTP-er

Barbara Zaaijer

Project Manager

We werken daarnaast graag samen met mensen die onze expertises aanvullen. Van social media kings tot PR specialisten, van web nerds tot fotografie meesters en vele anderen. Zo maken we dingen die er echt toe doen.