schrijf je in
Ik wil niks missen van Coolbrand.
wit vinkje checkbox Coolbrand
Top!
Je bent er bijna, nog even een kleine controle.

Houd je mailbox in de gaten. Pas nadat je de bevestigingsknop hebt aangeklikt, ontvang je onze nieuwsbrief.

OK
Oeps! Het lijkt erop dat je wat vergeten bent in te vullen.

Wij zijn een strategisch creatief bureau voor merken van morgen.

zwart pijl naar beneden Coolbrand

Een merk bouwen we het liefst van binnenuit. We denken namelijk dat dit de enige manier is om een merk te bouwen: door verbindingen te leggen die intern door de medewerkers gedragen worden. Daarom beginnen we als reclambureau aan de binnenkant en bij voorkeur met de strategie. Dat doen we met één doel in gedachten: om het merk echt te leren kennen, zodat we een onderscheidend en herkenbaar merk kunnen bouwen dat betekenis heeft voor iedereen die ermee in aanraking komt, nu en in de toekomst. We gebruiken daarvoor drie blokken - strategie, design en activatie - die we elk afzonderlijk kunnen inzetten om je merk sterker te maken.

diensten
01.

Strategie

We dompelen ons graag onder in het bedrijf of het merk zodat we precies weten waar het voor staat. We willen de missie en visie – als die er zijn – weten om een beeld te krijgen van het nu én van de toekomst. Daarnaast maken we graag kennis met de mensen die het bedrijf tot het merk hebben gemaakt wat het nu is. Met dat als basis kunnen we jouw merk helder definiëren en de strategie scherp neerzetten.

02.

Design

Het bouwen van een onderscheidend merk begint met het innerlijk, de strategie, en krijgt vorm in het uiterlijk, het design. Samen vormen ze de unieke merkboodschap. Dit vertalen we bijvoorbeeld naar een concept, een herkenbare merkidentiteit en design die aansluiten bij de definitie van het merk. In dit deel komen alle geschreven documenten tot leven door een gedegen en goed gefundeerde creatieve vertaling.

03.

Activatie

Geen enkel merk kan een merk zijn zonder ‘in the open’ te zijn. Waarom? Omdat het gezien moet worden om te kunnen bestaan, te groeien en succes te hebben. Dit is de stap waar we aan de slag gaan met offline, online en real life middelen om door middel van activatie een levend en betekenisvol merk te creëren dat in de hoofden van de doelgroep verankert.

team

Wat maakt Coolbrand
nou Coolbrand?

We houden van direct contact en korte lijnen. We zijn niet het reclamebureau dat van moeilijke woorden houdt. We zijn een beetje eigenwijs en geven je graag – soms ongevraagd – ons advies. Dat doen we niet zomaar. Dat doen we om samen het beste te maken van jouw merk.

Dunja Schmoll

Account / Advies
Dunja Schmoll is verantwoordelijk voor account en advies bij Coolbrand

Martin Sol

Creatie / Concept
Martin Sol is verantwoordelijk voor creatie en concept bij Coolbrand

Barbara Zaaijer

Account / Project
Barbara Zaaijer is verantwoordelijk voor account en projecten bij Coolbrand

Vincent Jansen

Creatie / Design
Vincent Jansen is verantwoordelijk voor creatie en design bij Coolbrand

Mitchell van Kooten

Creatie / UX Design
Mitchell van Kooten is verantwoordelijk voor creatie en UX design bij Coolbrand
team

Wat maakt Coolbrand
nou Coolbrand?

We houden van direct contact en korte lijnen. We zijn niet van de moeilijke woorden, een beetje eigenwijs en geven je graag – soms ongevraagd – ons advies. Dat doen we niet zomaar. Dat doen we om samen het beste te maken van jouw merk.

Dunja Schmoll

Account / Advies
Dunja Schmoll is verantwoordelijk voor account en advies bij Coolbrand

Martin Sol

Creatie / Concept
Martin Sol is verantwoordelijk voor creatie en concept bij Coolbrand

Barbara Zaaijer

Account / Project
Barbara Zaaijer is verantwoordelijk voor account en projecten bij Coolbrand

Vincent Jansen

Creatie / Design
Vincent Jansen is verantwoordelijk voor creatie en design bij Coolbrand

Mitchell van Kooten

Creatie / UX Design
Marieke Hartkamp is verantwoordelijk voor creatie en motion design bij Coolbrand