Content is veel meer dan je misschien denkt. Het is de juiste mix van alle kanalen: offline, online en real life. Je kunt vol inzetten op online, maar daarmee kun je kansen laten liggen in krachtige combinaties met offline en real life, en andersom ook. Een slimme content strategie heeft de juiste mix en zorgt ervoor dat klanten een relevante boodschap krijgen op specifieke touchpoints. Zo brengen we een doelgroep steeds verder in aanraking met jouw merk.
Bij online content maken we gebruik van de ‘see-think-do-care’ opbouw bij het creëren ervan. Per laag definiëren we wat jouw boodschap moet zijn, afhankelijk van je doelgroep, je doel en de specifieke touchpoints. Deze aanpak neemt jouw (potentiële) klant mee naar een moment van ‘transactie’; dat kan een aankoop zijn, een informatieaanvraag of gewoon steeds meer interesse in de producten en diensten van jouw merk.
Hoe je weet of de aanpak werkt? Wij werken samen met een aantal partners op het gebied van online marketing, die van te voren in kaart brengen wat het beste werkt. Door data weten we wat werkt en wat niet, en op basis daarvan sturen we de content bij. Zo zorgen we voor een optimaal resultaat.