Niet ieder bestek mag Amefa heten.

Weet je dat, als je je mes, vork of lepel omdraait in een willekeurig restaurant, er negen van de tien keer Amefa op de achterzijde staat? Al meer dan 85 jaar is Amefa bestek wereldspeler en expert in ‘eten nog aangenamer en mooier maken’. Maar ondanks die faam weten de meeste consumenten niet van het bestaan van Amefa bestek. En da’s niet gek, want Amefa bestek heeft zich altijd bescheiden opgesteld. Tijd om daar verandering in te brengen!

De belofte

Sinds 2018 jaar zijn wij samen met Amefa bestek langzaam maar zeker de naamsbekendheid in Nederland aan het vergroten. Hoe? Nou, onder andere door af te trappen met een über-vette film die de schoonheid van Amefa bestek laat zien. Afgesloten door een eenvoudige, maar krachtige kreet die je even laat stilstaan - en nadenken - bij iets waar je nooit bij stilstaat: bestek.

Contentcreatie

Om de consument te bereiken en te prikkelen, creëren we specifieke contactmomenten met de doelgroep door Amefa bestek te koppelen aan gebeurtenissen of vooraf bepaalde communicatiemomenten. Onder andere een reeks – soms ludieke, soms sympathieke – inhakers passeert de revue. Maar Amefa bestek doet meer dan sympathiseren.

Inspiratie

Nieuwe fotografie en vormgeving resulteert in een beeldtaal die je inspireert en engageert. Met een grote focus op online, creëren we social content en activerende acties (dubbele woordwaarde). Acties die de consument in beweging én in aanraking brengen met Amefa bestek. Want, beter bestek heeft een naam! En kom je ondanks onze inspanningen – en we zijn nog lang niet klaar – er toch nog net even niet op? Draai dan nog eens je je bestek om in een restaurant. Grote kans dat…!

Paragraaf 1

akjfdgkjsdfhbkljxcvhblkjdfhgiw

Paragraaf 2

akjfdgkjsdfhbkljxcvhblkjdfhgiw

Neem contact op

Ook samen jouw merk nog beter maken? Het kan. Het enige wat je dan hoeft te doen, is op de grote blauwe button klikken. Je hebt direct contact met Dunja. Wat wil je nog meer?

MEER CASES.