MEET, SEAT en EAT bij STATIE

Heb je het al gehoord? Het stationsgebouw van Apeldoorn heeft een nieuwe bestemming! STATIE heet het, een nieuwe horecagelegenheid. En zoals dat wel vaker voorkomt bij stationsgebouwen, ligt het direct aan het perron. Dus hup, met je overheerlijke bakkie leut – die ze bij STATIE vakkundig voor je maken – zo de trein in. Heb je wat meer tijd, dan heeft STATIE fijne flexplekken, luxe vergaderruimtes, een VVV informatiebalie en ook nog een heerlijk restaurant onder het historische dak. En het wordt nog mooier: de horecagelegenheid is maatschappelijk gefundeerd. Het is onder andere een plek waar jongeren en (jong)volwassenen met een afstand tot de arbeidsmarkt werkervaring op kunnen doen.

Al dit moois vloeit voort uit een conceptgedachte die COOLBRAND samen met de betrokken partijen heeft ontwikkeld. De naam STATIE die we na een kernwaardensessie hebben bedacht, knipoogt naar de historische rol van een treinstation en deels naar de koninklijke wachtfunctie die het gebouw in het verleden bekleedde. STATIE is – bijna letterlijk – de OV-poort naar de Veluwe en wijst cultuurliefhebbers en dagjesmensen de weg naar o.a. CODA, De Apenheul of Paleis het Loo. Maar STATIE is nog meer. We hebben namelijk gezorgd dat het design en de identiteit een eigen formuletaal heeft die makkelijk te kopiëren is naar een tweede STATIE, mocht die er ooit komen.

De doorvertaling van concept naar huisstijl resulteert onder andere in een frisse website en vind je ook terug in de menukaarten, bewegwijzering, bebording en banieren. Een tikkie koninklijk. Maar vooral heel erg STATIE.

Een kenmerkend en statig concept, zowel fysiek als digitaal.

Een eigen en heldere formuletaal.

MEET SEAT en EAT bij STATIE

Ook samen jouw merk nog beter maken? Het kan. Het enige wat je dan hoeft te doen, is op de grote blauwe button klikken. Je hebt direct contact met Dunja. Wat wil je nog meer?

MEER CASES.