Een eerlijke campagne voor een bijna perfecte wereld.

Het is geen gemakkelijke opdracht, gezinshuisouders vinden. Omdat gezinshuisouder zijn geen baan is, maar een levenskeuze. En dat moet je willen. Het is een keuze die je maakt voor jezelf, maar vooral voor de kinderen die je gaat helpen. Intermetzo en COOLBRAND waren zich bewust dat dit geen gemakkelijke opdracht was. En ook dat dit niet vroeg om cosmetisch laagje, maar een eerlijke aanpak die laat zien wat het is om gezinshuisouder te zijn.

De campagne is bedacht vanuit een helder en confronterend inzicht, en dat is dat de wereld niet altijd perfect is. Zeker niet voor de kinderen in een gezinshuis. We vroegen drie gezinshuisouders hun verhaal te doen. Zonder cosmetisch laagje, zonder reclamefilter. Maar vooral over hun intrinsieke drijfveer. Dit, om potentiële gezinshuisouders te laten voelen hoe het is om deze keuze te maken. Zodat áls ze kiezen om gezinshuisouder te worden, Intermetzo zeker weet dat het een weloverwogen keuze is, die jaren voortduurt. En dat laatste is wel zo fijn voor de kinderen.

Kijk ook eens op www.wordgezinshuisouder.nl

Een eerlijke campagne met een eerlijke trigger.

Geen cosmetisch laagje, maar echte verhalen.

Neem contact op

Ook samen jouw merk nog beter maken? Het kan. Het enige wat je dan hoeft te doen, is op de grote blauwe button klikken. Je hebt direct contact met Dunja. Wat wil je nog meer?

MEER CASES.