Je merk laten beleven? NederCare doet het.

NederCare heeft een groot hart voor de zorg en de medewerkers ook. Samen werken en ontwikkelen ze dagelijks aan het elektronisch cliënten en patiënten dossier (EPD/ECD) genaamd Care4. Om dit ontwikkelproces op volle stoom door te kunnen laten draaien, zijn ze op zoek naar Java-developers om het team te versterken; slimme mannen en vrouwen die in een paar regels een code kunnen maken waar je ‘u’ tegen zegt. Die mannen en vrouwen zijn er zeker. Ze vinden is een ander ding.

COOLBRAND accepted the challenge! En inmiddels is de wervingscampagne www.opwegnaarbeter.nl een feit. De campagne wordt aangejaagd via social media, gerichte bannercampagnes op verschillende IT-gerelateerde platforms én de vacature is breed geplaatst op verschillende wervingssites.

Maar het krachtigste element van de campagne is misschien wel de vlog van Dennis. Dennis is tester bij NederCare en neemt je in zijn vlogs mee de organisatie in. Je raakt zo al snel bekend met NederCare, de projecten, werkwijzen, de werksfeer en niet te vergeten de mensen zelf.

We laten als COOLBRAND overigens geen kans onbenut om effectief te zijn voor onze klanten. Dus: volg de vlogs op de campagnesite! Als jij die Java-developers bent met excellente skills, laat dan vooral even van je horen.

De vlog van Dennis en zijn maten. Een dikke thumbs up voor NederCare.

Neem contact op

Ook samen jouw merk nog beter maken? Het kan. Het enige wat je dan hoeft te doen, is op de grote blauwe button klikken. Je hebt direct contact met Dunja. Wat wil je nog meer?

MEER CASES.