CARDO – Je kan ze niet meer missen met die nieuwe identiteit

Bij Cardo Theater in Groesbeek werken vele vrijwilligers met hart en ziel om een plek te creëren waar iedereen, met en zonder handicap, zich welkom voelt. Na een aantal jaar was het tijd voor een nieuwe uitstraling en identiteit. Meer cultureel, meer prikkelend en bouwend aan een herkenbaar gezicht voor Cardo.

COOLBRAND heeft een nieuwe identiteit ontwikkeld die uniek herkenbaar en daardoor onmiskenbaar Cardo is: je kan het (gewoon) niet missen! Onderdeel van deze nieuw identiteit is o.a. een website die het programma centraal stelt en je heel makkelijk laat zoeken. Daarnaast ontwikkelden we ook prikkelende postering voor outdoor en een programmaboekje. Het resultaat? Een frisse nieuwe lijn waarmee we Cardo een herkenbare speler maken in de cultureel maatschappelijke markt.

De beleving begint al op je scherm.

CARDO - Je kan het niet meer missen

Ook samen jouw merk nog beter maken? Het kan. Het enige wat je dan hoeft te doen, is op de grote blauwe button klikken. Je hebt direct contact met Dunja. Wat wil je nog meer?

MEER CASES.